آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛4
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
اندروید؛

"سرعت گوشی" خود را تا حد زیادی افزایش دهید + دانلود


 اگر مدتی است که احساس می کنید گوشی و یا تبلت اندرویدتان مانند قبل سرعت و کارایی ندارد این برنامه مخصوص شماست.این برنامه با مدیریت هوشمند رم گوشی باعث بسته شدن برنامه های اضافی و در نتیجه افزایش میزان کارکرد باتری و سریع تر شدن کارایی گوشی می شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


gBurner؛

نرم افزاری ساده برای رایت لوح های فشرده + دانلود

gBurner ابزاری ساده اما قدرتمند برای رایت CD و DVD می باشد علاوه بر این، برنامه ابزار پردازش فایل ایمیج را نیز می دهد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دیکشنری آنلاین در گوشی اندرویدی شما + دانلود

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

WritePad برای اندروید؛

با دستخط خودتان در گوشی و یا تبلت تایپ کنید + دانلود

  شما با نرم افزار WritePad می توانید با دستخط خودتان در گوشی اندرویدی شروع به تایپ کردن کنید این برنامه متن‌های شما را آنالیز و به حروف های معتبر تبدیل می کند. بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند قابلیت نوشتن با دست را دارند اما این ویژگی به درستی کار نمی کند و شما با این برنامه می توانید این مشکل را بر طرف کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛

"++Notepad" جایگزین مناسب برای نوت پد ویندوز + دانلود

برنامه ی Notepad ابزاری کم حجم می باشد که در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پمپ شارژ برای اندروید؛

خرید شارژ برای تمامی سیم کارت‌های اعتباری + دانلود

 مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409